Altijd gratis verzending.  Afrekenen met Webshop Giftcard of Ultimate Gift kaart? Neem even contact op er is een storing.
Baan horloges. Koop horloges online

FAQ

FAQ

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen (FAQ)

Heb je een vraag die je hieronder niet kan vinden? Geen probleem. Stuur ons gerust een mailtje en wij proberen je zo snel mogelijk van een passend antwoord te voorzien.
  • Waarom kiezen voor Baan Horloges?

    Baan Horloges is een horlogewebshop waar je kwaliteitshorloges en horlogebanden kunt bestellen en persoonlijke service kunt verwachten. Lees hier meer over ons

  • Kan ik online bestellen en dan zelf afhalen?

    Nee, wij zijn enkel een horloge webshop en hebben geen fysieke winkel. Wij verzenden alle bestellingen altijd gratis.

  • Wanneer kan ik gebruik maken van de garantie?

    De garantie op de horloges is fabrieksgarantie. Dat houd in dat als een horloge stuk gaat als gevolg van productiefouten je recht hebt op reparatie. Is het horloge niet meer te repareren dan krijg je van ons een nieuwe of vergelijkbaar horloge.


    Productiefouten kunnen zijn, een uurwerk dat niet meer loopt. Of een horloge dat waterbestendig zou moeten zijn en dat niet blijkt te zijn.


    Een gebroken of gekrast glas valt niet onder de garantie, evenals waterschade bij een horloge van 3ATM. Of als je bent gaan zwemmen met een horloge van 5ATM.


    Horlogebandjes vallen niet onder de garantie en  kunnen niet tegen water, tenzij anders vermeld.


    Lege batterijen vallen niet onder de fabrieks garantie, maar Baan Horloges geeft 2 maanden garantie op de batterij.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

    Wij maken gebruik van de meeste gangbare betaalmethoden zoals: Ideal, Paypall, Creditcards Bancontact en wij werken ook met cadeaubonnen van DE Cadeaukaart, Webshop Giftcard, Good4Fun en Your Gift Card.

  • Kan ik mijn geld terugkrijgen?

    Als het horloge niet aan de verwachtingen voldoet kan je heb binnen 30 dagen ruilen, mits het onbeschadigd is en in de originele verpakking. Wij zullen dan het volledige bedrag van de aankoop vergoeden of samen op zoek gaan naar een alternatief horloge.

    Producten die beschadigd zijn tijdens het transport worden ook vergoed, hiervan verwachten wij wel een paar foto's als bewijs.

  • Ik weet niet hoe ik mijn bestelling kan volgen.

    Als je bestelling onderweg is dan sturen we je een mail met een trackingscode. Via deze code kan je je bestelling volgen op de website van het betreffende postbedrijf. Dit zullen wij altijd vermelden.

    Houd je mail dus in de gaten.

  • Ik heb een horloge cadeau gekregen, kan ik hem terugsturen?

    Ook als je een horloge als cadeau ontvangen hebt kan je die in de originele verpakking terugsturen, mits het horloge onbeschadigd en ongedragen is.

    Wij gaan dan samen op zoek naar een vervangend horloge of je krijgt je geld als je dat wenst.

    Heb je het horloge als cadeau gekregen, dan willen we wel dat je kan bewijzen dat het horloge bij ons gekocht is.

  • Accepteren jullie cadeaubonnen als betaalmiddel?

    Ja, wij accepteren de DE Cadeaukaart, Webshop giftcard, Good4Fun giftcard en de Your Gift Card als betaalmiddel.

  • Hoe heb ik het langs plezier van mijn horloge?

    In ons blog vertellen we daar uitgebreid over

Share by: